dilluns, 28 de desembre del 2015

Això és tot amics i amigues!!!

Això s'acaba! Per a mi ha sigut  tot un plaer compartir amb bona gent una de les meves passions que és transmetre allò que vaig aprendre a través dels estudis o les experiències. Encara recordo el primer taller que vaig fer amb vosaltres. Vaig decidir per començar ser arriscat amb aquell "sketch" sobre les emocions. Reconec que en algun moment vaig pensar que el curs o el projecte  “se me iba de las manos” per les cares que veia.  Uff! Sort que es va arreglar!!!. Durant aquests gairebé dos anys, s'han realitzat sis tallers amb diferents edicions cadascuna, en què hem intentat introduir-nos en aquest món del desenvolupament personal i professional que tant ens fa falta. Són dues coses que van unides i que cal no oblidar.

La Unitat d'Anàlisi i desenvolupament va apostar per aquest projecte i crec que els hem de felicitar per això. Els primers cursos eren clau per veure si "això funcionava" i no va fallar ningú. Des del primer moment vaig escoltar feedbacks molt positius i això ens va animar a continuar. Sou vosaltres els que heu fet que el projecte funcionés fins al final. Crec que hem viscut moments de reflexió, moments de compartir experiències, moments de riure... de molt riure i també moments més emocionants, perquè no cal oblidar que parlem del que ens passa en el dia a dia, i som "personetes", cal recordar-lo.

Per la meva part em porto molts moments xulos per a la “meva motxilla”. Us agraeixo tots els moments de complicitat que m'heu donat. És bonic que et vegin no com el "profe" sinó com el Carlos, un tio que no té cap veritat absoluta i que es dedica a transmetre i compartir allò del que sap una mica sempre des de la humilitat. Us agraeixo aquests moments de confiança en els que m'heu "agafat" tot sol, sigui per email o en persona, per compartir experiències més personals i en els que em demanaveu consell. Us he de dir, que per a mi, ha sigut un dels reptes més xulos de la meva carrera profesional, formar part d'aquest projecte i des del principi em vau fer sentir com un més.

Espero que ens veiem aviat ...
Mientras tanto recibir muchos besos y abrazos calurosos!!!

Us desitjo unes bones festes i un molt bon any 2016 on pugueu aconseguir els reptes proposats no sense esforç!!

Us deixo amb una d’aquelles cançons, que precisament va ser com va començar aquest blog!!!


Fins sempre!


1 comentari :

  1. Gràcies a tu Carlos!!
    Ha estat un plaer coneixer-te. Espero que sabem aprofitar tot el que ens has aportat.
    Que te vaya bonito!!!

    ResponElimina